They are 100% FREE.

اتوار، 30 ستمبر، 2018

وزیراعلیٰ عثمان بزدار سے سخت سوال کرنے والے صحافی کی شامت آ گئی، ڈی آئی جی شہزاد اکبر نے ایسا کیا کر دیا؟ افسوسناک انکشافات


لاہور(نیوز ڈیسک) وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے سخت سوال کرنے والے صحافی کی شامت آ گئی، ڈی آئی جی شہزاد اکبر نے ان کے گھر کا پتہ پوچھ لیا، واضح رہے کہ گزشتہ روز نوجوان صحافی فرخ شہباز وڑائچ نے وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے سروسز ہسپتال لاہور کے دورہ کے موقع پر جب وہ ہسپتال سے باہر آ رہے تھے تو اس موقع پر سوال کیا کہ آپ کے وزراء کہتے ہیں کہ آپ کو فائلیں نہیں پڑھنی آتیں؟ اس پر وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے حیران ہوتے ہوئے جواب کی بجائے سوال کرتے ہوئے پوچھا کہ کیا مجھے فائلیں نہیں پڑھنی آتیں؟ اس پر صحافی نے کہا کہ جی ہاں سر آپ کا ہر طرف مذاق اڑایا جا رہا ہے، اس موقع پر صحافی نے مزید پوچھا کہ یہ کہا جا رہا ہے کہ آپ صرف
چار مہینے ہی رہیں گے، صحافی کے اس سوال پر وزیراعلیٰ کے سکیورٹی اہلکاروں نے صحافیوں کو مزید سوالات سے روک دیا اور وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار وہاں سے چلے گئے۔ اب نوجوان صحافی نے ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ آج میں نے وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے سوال کیا تھا جو ان سے زیادہ کسی اور کو برا لگا دھمکیاں دی جا رہی ہیں میرے چینل کے بیورو چیف نے مجھے کہا ہے کہ ڈی آئی جی شہزاد اکبر میرے گھر کا پتہ مانگ رہا ہے، میری گزارش ہے کہ میں ان باتوں سے ڈرنے والا نہیں میرا کام ہے سوال پوچھنا وہ میں پوچھتا رہوں گا۔ وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے سخت سوال کرنے والے صحافی کی شامت آ گئی، ڈی آئی جی شہزاد اکبر نے ان کے گھر کا پتہ پوچھ لیا، واضح رہے کہ گزشتہ روز نوجوان صحافی فرخ شہباز وڑائچ نے وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے سروسز ہسپتال لاہور کے دورہ کے موقع پر جب وہ ہسپتال سے باہر آ رہے تھے تو اس موقع پر سوال کیا کہ آپ کے وزراء کہتے ہیں کہ آپ کو فائلیں نہیں پڑھنی آتیں؟

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں