They are 100% FREE.

جمعرات، 12 مارچ، 2020

جیل جانے سے نہیں ڈرتی، سیاست کیلئے پارٹی ہدایات کی پابند ہوں، مریم نواز

جیل جانے سے نہیں ڈرتی، سیاست کیلئے پارٹی ہدایات کی پابند ہوں، مریم ..
اسلام آباد : پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ جیل جانے سے نہیں ڈرتی ، بولنے کیلئے پارٹی ہدایات کی پابند ہوں، اگراب بھی باہر جانے کی اجازت نہ ملی تو میاں صاحب آپریشن کروا لیں گے، اگر میں بولوں تو کیا میڈیا مجھے دکھائے گا؟ خوف کا یہ عالم ہے کہ میڈیا پر خود پابندی ہے، شاہد خاقان عباسی نے بہادری کے ساتھ بغیرقصورجیل کاٹی۔
انہوں نے اسلام آباد میں سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی سے ملاقات کی اور ضمانت ملنے پر مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ شاہد خاقان عباسی میرے بڑے بھائی اور مسلم لیگ ن کے بڑے سینئر رہنماء ہیں، میں ان کو ضمانت کی مبارکباد اور ان کی جرات پر خراج تحسین پیش کرتی ہوں کہ انہوں نے وفاداری، بہادری کے ساتھ بغیر کسی قصور جیل کاٹی، لوگوں کو پتا نہیں تھا کہ شاہد خاقان عباسی مخلص ورکر ہیں،ان کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے۔
پاکستان مسلم لیگ، اور ورکرز کے دل میں شاہد خاقان عباسی نے بہادری اور شجاعت سے جومقام بنایا ہے، وہ لائق تحسین ہے۔ انہوں نے کہا کہ میری خاموشی کی ذاتی وجوہات ہیں۔ اگر میں بولوں تو کیا میڈیا مجھے دکھائے گا؟ مجھے میڈیا پر دکھانے پر پابندی ہے۔ خوف کا یہ عالم ہے، لیکن میڈیا پر خود پابندی ہے، مجھے میڈیا سے ہمدردی ہے، میڈیا پر پہلے کبھی اتنا برا وقت نہیں آیا۔
مریم نوازکی جو تاریخ آرہی ہے تو تب تک آپریشن نہیں کرواؤں گا، جب تاریخ گزر جائے گی اور فیصلہ حق میں نہ آیا تو نوازشریف اپنا آپریشن کروا لیں گے۔ میاں صاحب نے کبھی یہ نہیں کہا کہ میں مریم نواز کے بغیر آپریشن نہیں کرواؤں گی۔ انہوں نے کہا کہ والد تو اب کا ایک ہی ہوتا ہے، جتنے وہ میرے دوسرے بہن بھائیوں کے والد ہیں، اتنے ہی میرے والد ہیں، جتنا ان کو دکھ ہے اتنا مجھے بھی دکھ ہے۔
عدالت کے پاس میرے معاملات کا اختیار ہیں، عدالت جانتی ہے کہ مجھ پر جو مقدمات بنے سب پتا ہے، اگر مجھے عدالت نے جانے کی اجازت دی تو ٹھیک ورنہ میاں صاحب اپنا آپریشن کروا لیں گے۔ نوازشریف کی دل کی شریان 90 فیصد 
بند ہے۔ نوازشریف کی خواہش ہے کہ میری بیٹی میرے ساتھ ہوں، ان کی خواہش جائز بھی ہے اس کو سیاست کی نذر نہیں کرنا چاہیے۔ حکومت کو چاہیے تھا کہ برطانوی حکومت کو لکھے گئے خط میں یہ بھی بتادیتی کہ ہم نے ہی کہا تھا کہ نوازشریف بیمار ہیں،یہ بھی لکھنا چاہیے کہ ہم نے نوازشریف کی بیماری سے متعلق پہلے جھوٹ بولا یا پھر اب جھوٹ بول رہے ہیں۔
مریم نواز نے کہا کہ اگر کوئی یہ سمجھتا ہے کہ وہ مجھے دو بار جیل میں ڈال کر ڈرا سکتا ہے، تو وہ جان لے کہ میرا جمہوریت، آئین وقانون کی بالادستی کیلئے پہلے سے بھی عزم مضبوط ہوا ہے۔ حکومت اقتدار میں رہ کرجتنی ایکسپوز ہوئی شاید باہر رہ کر ایسا نہ ہوتا۔ لیکن یہ بھی ٹھیک ہے حکومت جتنی دیر اقتدار میں رہے گی ملک کیلئے اتنی ہی نقصان دہ ہوگی۔
انہوں نے کہا کہ مجھے میاں نوازشریف کے ساتھ عوام کی بہت زیادہ فکر ہے۔ میں نہیں چاہتی کہ میری وجہ سے ان کو تکلیف ہو، اور ان کو باہر سے پاکستان واپس آنا پڑے ، دوسرا میں اپنی جماعت کی ہدایت پر چلتی ہوں، میری جماعت جب بھی کہے گی تو میں سامنے آکراپنا کردار ادا کروں گی۔ اس موقع پر سینئر نائب صدر سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ مریم نواز جمہوریت میں جدوجہد کرنے میں ایک بڑا مقام رکھتی ہیں، مریم نواز کا انشاء اللہ آئندہ مستقبل میں بھی ایک بڑا مقام رہے گا۔
ہم مل کر جمہوریت اور ملک کیلئے کام کرتے رہیں گے، مسلم لیگ ن آئین اور قانون کی حدود میں رہتے ہوئے کام کرتی رہے گی۔ انہوں نے کہا کہ ہم سے سوال ہوتے رہے کہ مریم نواز کہاں ہیں؟ بولتی کیوں نہیں؟ مریم نواز نے سیاست اور ورکرز میں ایک مقام پایا ہے۔ جب بھی ملک وقوم کو ان کی ضرورت ہوگی عوام ان کو اپنے ساتھ پائیں گے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں