They are 100% FREE.

بدھ، 13 فروری، 2019

اہم ترین معاملے پر وزیراعظم عمران خان اور نواز شریف ایک پیج پر آگئے

اہم ترین معاملے پر وزیراعظم عمران خان اور نواز شریف ایک پیج پر آگئے

لاہور : اہم ترین معاملے پر وزیراعظم عمران خان اور نواز شریف ایک پیج پر آگئے، سینئر صحافی جاوید چوہدری کا کہنا ہے کہ عمران خان اورمیاں نواز شریف دونوں نیب قوانین میں ترمیم کی مخالفت کر رہے ہیں، عمران خان تمام چوروں کو جیل میں دیکھنا چاہتے ہیں چنانچہ یہ نیب لاز کو مزید مضبوط کرنا چاہتے ہیں جب کہمیاں نواز شریف کا خیال ہے’’ میرا جو نقصان ہونا تھا وہ ہو چکا ہے‘ میں جیل بھی جا چکا ہوں‘ میری حکومت بھی ختم ہو چکی ہے‘ میں ڈس کوالی فائی بھی ہو چکا ہوں اور میں اپنی اہلیہ کو بھی کھو چکا ہوں‘ یہ لوگ مجھے مزید کیا نقصان پہنچا سکتے ہیں چنانچہ میں چاہتا ہوں یہ لوگ بھی اب نیب کی چکی کے نیچے سے گزریں‘ یہ بھی مزہ چکھیں‘‘۔

تفصیلات کے مطابق سینئر صحافی اور تجزیہ کار جاوید چوہدری کی جانب سے تحریر کیے گئے تازہ ترین کالم میں ملک کے دو سب سے بڑے سیاسی رہنماوں سے متعلق دلچسپ دعویٰ کیا گیا ہے۔
جاوید چوہدری کا کہنا ہے کہ نیب کے حوالے سے وزیراعظم عمران خان اور سابق وزیر اعظم نواز شریف ایک ہی پیج پر ہیں۔ شہباز شریف اور آصف زردارینیب کے قوانین میں تبدیلی کے خواہاں ہیں، لیکن نواز شریف اور عمران خان اس کے مخالف ہیں۔
جاوید چوہدری کا کہنا ہے کہ عمران خان اور میاں نواز شریف دونوں نیب قوانین میں ترمیم کی مخالفت کر رہے ہیں۔ وزیراعظم عمران خان تمام چوروں کو جیل میں دیکھنا چاہتے ہیں چنانچہ یہ نیب لاز کو مزید مضبوط کرنا چاہتے ہیں جب کہ میاں نواز شریف کا خیال ہے’’ میرا جو نقصان ہونا تھا وہ ہو چکا ہے‘ میں جیل بھی جا چکا ہوں‘ میری حکومت بھی ختم ہو چکی ہے‘ میں ڈس کوالی فائی بھی ہو چکا ہوں اور میں اپنی اہلیہ کو بھی کھو چکا ہوں‘ یہ لوگ مجھے مزید کیا نقصان پہنچا سکتے ہیں چنانچہ میں چاہتا ہوں یہ لوگ بھی اب نیب کی چکی کے نیچے سے گزریں‘ یہ بھی مزہ چکھیں‘‘۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں