They are 100% FREE.

جمعہ، 6 اپریل، 2018

مشرف کرنسی نوٹ پر اپنی تصویر چھپوانا چاہتے تھے ،جمالی


سابق وزیراعظم میر ظفر اللہ جمالی نے پرویز مشرف کی کرنسی نوٹ پر اپنی تصویر چھپوانے کی خواہش کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ مشرف نے کہا تھا کہ کرنسی نوٹ پر میری تصویر چھاپی جائے مگر میں نے منع کردیا اور کہا کہ پاکستان کے نوٹ پر صر ف بانی پاکستان قائداعظم کی تصویر ہوسکتی ہے ،ختم نبوتؐ کے قانون میں تبدیلی کلیریکل غلطی نہیں تھی بلکہ جان بوجھ کو ختم نبوتؐ قانون میں ترمیم کی گئی تھی جس پر سپیکر سے میں نے شکوے کا اظہار کیا ، وزیرقانون زاہد حامد نے کہا کہ ختم نبوتؐ قانون میں ترمیم کمیٹی نے کی ،اچکزئی کے والد نے پاکستان بننے کی مخالفت کی تھی ، میاں صاحب اچکزئی کے پیچھے چلتے رہے ،انہوں نے مجھے عزت نہیں دی ، نوازشریف صرف چند اشخاص کی بات سنتے ہیں ۔ وہ جمعرات کو نجی ٹی وی کو انٹرویو دے رہے تھے ۔انہوں نے کہا کہ میں آزاد ممبر بن کر اسمبلی میں آیا تھا اور (ن) لیگ نے مجھے پارٹی میں شمولیت کی دعوت دی تھی ، میں نے کوئی مطالبہ نہیں کیا ، صرف اتنا کہا کہ مجھے عزت دو گے تو آؤں گا ، میں دو بار وزیراعلیٰ بلوچستان اور وزیراعظم پاکستان رہ چکا ہوں ،،اچکزئی کے والد نے پاکستان بننے کی مخالفت کی تھی ، میاں صاحب اچکزئی کے پیچھے چلتے رہے ،انہوں نے مجھے عزت نہیں دی ، نوازشریف صرف چند اشخاص کی بات سنتے ہیں ۔سابق وزیراعظم میر ظفر اللہ جمالی نے کہا کہ میں نے نوازشریف کو ہمیشہ خلوص کیساتھ مشورے دیے ،1932سے میری فیملی مسلم لیگی ہیں 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں