They are 100% FREE.

منگل، 24 جولائی، 2018

دعوے سے کہتا ہوں 25 جولائی کو نیچے بھی جیپ اور اوپر بھی جیپ نظر آئے گی ،پورا پاکستان دیکھے گامخالفین کو ایک نہیں دو نہیں بلکہ چار سیٹوں پر شکست فاش سے دوچار کریں گے، چوہدری نثار علی


سابق وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے کہا ہے کہ پورا پاکستان دیکھے گا آزاد ٹکٹ پر چار سیٹوں پر سیاسی مخالفین کو شکست فاش دیں گے،پوری سیاسی کمپین میں کسی نے بھی ملکی مسائل پر بات نہیں کی، نہیں بتایا کہ کس طرح ملک کو اقتصادی مسائل سے نجات دلائیں گے،آزاد حیثیت سے تمام سیاسی طاقتوں کے خلاف میدان میں کھڑا ہوا،ایک ہی پارٹی دیکھی میرے مخالف نے ہر پارٹی کے در پر ماتھا ٹیکا،ساریی زندگی سر اٹھا کر سیاست کی، جو سچ دل میں تھا وہی زبان پر لایا،اقتدار میں رہ کر بھی نہ کوئی بنک بیلنس بنایا نہ کوئی ذاتی مفادحاصل کیا،25 جولائی کو نیچے بھی جیپ ہو گی اور اوپر بھی جیپ ہوگی،ان خیالات کا اظہار انھوں نے ٹیکسلا میں انتخابی مہم کے آخری جلسہ سے خطاب کے دوران کیا،چوہدری نثار کا کہنا تھا کہ پورے پاکستان کی نظریں اس حلقہ پر مرکوز ہیں ،لوگ دیکھنا چاہتے ہیں کہ واہ ٹیکسلا کے عوام 25 جولائی کو کیا فیصلہ کریں گے،انکا کہنا تھا کہ واہ ٹیکسلا میں کوئی جگہ ایسی نہیں جہاں میری خدمت کے نشان موجود نہ ہوں،مجھے امید ہے کہ پی او ایف کے مزدور میری وفاؤں کا جواب وفاوں سے دیں گے،اور ٹیکسلا کے تاریخی شہر سے سیاسی مخالفین کو تاریخی شکست ہوگی،34سال سے مسلم لیگ ن میں ہوں کہا گیا کہ درخواست دوگے تو ٹکٹ ملے گا میرا جواب تھا میں نے پوری زندگی درخواست نہیں دی اب بھی نہیں دونگا،مجھے عمران خان کی جانب سے ٹکٹ کی آفرز ہوئیں میں نے کہا اس مرتبہ میں عوام کے ٹکٹ پر الیکشن لڑونگا،انشا اللہ جیپ سو میل گھنٹہ کی رفتار سے پیچھے سے آئے گی اور ٹیکسلا میں آکر اسکی رفتار دو سو میل ہوجائے گی،انکا کہنا تھا کہ میرے سیاسی مخالف کی کارکردگی صفر ہے اس نے سارا ٹینور اسمبلی میں سو کر گزارا،25 جولائی کو پورا پاکستان دیکھ لے گا کہ ٹیکسلا کے عوام کس مٹی سے بنے ہوئے ہیں،انکا کہنا تھا کہ میں نے اپنی انتخابی مہم کا آغاز ٹیکسلا سے کیا اور آج اختتام بھی ٹیکسلا سے کر رہا ہوں،جیپ کو عوام کے سپرد کر کے جارہا ہوں اگر کہیں رکاوٹ آئے تو جیپ کا گیر فور بائی فور لگا دینا

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں